Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cari..

Loading...

~Sticky:

~Gunakan Cari.. di atas untuk memudahkan carian..

~ Akaun masih aktif, sy masih jual nota.... cuma lama x login blog... lupa password! LOL

~ Jika x dapat view pic tutorial.. sila ke fb sy Azura Jaafar Tailor Lycra



Monday, March 8, 2010

.. cerita penuh..

Assalamualaikum..

Apa kabar hari nie? Hari nie sy terlebih gabra tapi excited.. hari nie Idris ada exam. Haiiii.. terkenang la masa sekolah/U dulu. Dah dekat2 nak masuk dewan.. time tula lah yg gelabah, jangan kata rama-rama, segala anak gajah pon ada dlm perut :p. Tambah2 lagi kat uum, dewan/DKG nya sejukkk betul.. lagilah kecut perut! Sy sempat tinjau tadi, cikgunya dah letakkan murid jejauh antara satu dengan lain.. tapi tak nampak mana Idris, harap2 dia dapat buat yg terbaik!
~ gaya cam dia ambil exam yg besar-besaran, padahal exam tadika ajer baru! :p

Last week, sy siap bawa kain, pola & gunting ke office. Lunch hour & masa sejam sebelum balik..
~ sy balik kul 5, 'kekasih cerah' sy balik kul 6... 1 jam tue selalunya sy stay/tunggu dlm office

.. sy potong kain & dapat potong 2 helai blouse utk kawan sy. Kalau hadap betul2 memang ada masa & sempat.. cuma nasib baik masa tue tak ada orang. Membongkok2, tertonggeng2 nak gunting kain.. haiii merasalah.. lawas sungguh kentut. Meahahahhaha.. sahut menyahut. Meriahhhh!

Satu blouse simple biasa tangan hujung kembung.. tak ada pic, sbb tak sempat ambil pic dia dah ambil
~ nanti sy ahkak paksa dia snap pic.. tak kira, ngeeee..

dan satu lagi yg ini..


byk pic sy sepesen.. assikkk cekak pinggang ajer :p

.. bila dah siap baju nie & cuba pakai, cantik printed dia & 'kekasih cerah' cakap.. gorgeous!
~ hehehe.. tak kisah la nak masuk bakul berapa lapis pon... tapi ahkak tahu di tak menipu ngeee

... dan nasib baik sy & kawan sy nie beli kain nie yg sama. Kalau tak sure sy meroyan, menyesal tak beli. Hehehe.. so sy pon nak kena jahit kain sy tue.. tak boleh jadikk!

Ingat tak dulu sy ada cerita kat sini http://azimadiyshop.blogspot.com/2009/12/tak-tido-lagi.html utk baju yg sy buat utk kenduri sebelah adik ipar sy?



.. baju nie ada jantan & ada betina. Yang pic kat atas tue yg jantan.. dan yg betinanya yg nielah...



Kain utk baju nie sama.. sy buat blouse belah tepi. Utk majlis kenduri sy pakai ngan kain, kalau nak pakai ke office sy pakai ngan seluar. Punyalah lama sy baru sempat snap pic, sampai pengantin pon dah 'berisi'..
~ yeyy! i'allah akan dapat anak buah soon..

.. sempat snap sbb kami pakai baju nie smlm utk pergi kenduri.

Cerita pasal kenduri.. ada satu benda yg sy TAK SUKA kalau pergi kenduri. Sy mmg tak berkenan kalau pergi kenduri pasang lagu kuat2 nak pecah gegendang telinga, siap karaoke bagai.. heii u buat kenduri walimatul urus utk bagi tahu org ramai anak u dah kawen & disamping tue nak erat silaturrahim.. beramah mesra, lama tak jumpa. Tp u pasang lagi kekuat.. sampai nak bercakap, bertegur sapa dengan tuan rumah pon nak kena bertempik..

.. utk org lain sy tak tau, tp utk sy yg kekampungan nie.. sorry itu -BINGAI- namanya!

4 comments:

azima said...

fizan..
mate, wehh sembang kat YM, jap aku YM.. thehehe

Sellynna said...

lawa.. tp x berani pakai.. nnti org kata cm baju ngndong lak.. sbb terlebih perut hehe..

rimbun said...

kalau potong kain jersey sama jer ke ngan kain biaser eks? semangat nak memotong jc kat rmh tuh dtg balik bila tgk posting u niii kekeke

azima said...

sellynna..
makanya.. sy diet :p

rimbun..
sama ajer..