Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cari..

Loading...

~Sticky:

~Gunakan Cari.. di atas untuk memudahkan carian..

~ Akaun masih aktif, sy masih jual nota.... cuma lama x login blog... lupa password! LOL

~ Jika x dapat view pic tutorial.. sila ke fb sy Azura Jaafar Tailor Lycra



Friday, May 21, 2010

.. sanggul Arab & kelebihan imej daripada kamera!

Assalamualaikum..

Sejak ituhari sy usul nak beli benda tuhhh.. sanggul Arab. Kekasih sy tanya apa tujuan nak beli? Nak cantiklah kata sy... nnggggeee. Tapi usul tak diluluskan, kata dia.. nak cantik utk menunjuk2 .. itu dah tak kena gaya :p

Dan dlm dua tiga hari lepas, baca artikel rupanya segala mak neka bonggol.. samaada sanggul tiruan atau rambut sdn bhd disanggul tinggi cam tue rupanya dilaknati Allah. Hurut dada.. hurut dada, leggaaaaa nasib baik tak beli!


(sumber: carian internet)

Bila semalam dok pilih2 stesen mana nak tgk berita... tv yg itu bosan, terlalu pro! Yang ini plak, pembacanya mengerbang.. out! Yang sinun plak bertudung tapi berbonggol di belakang kepala. Haiiiii abislah semua stesen tv kat RUMAH sy, semua serba tak kena. Stesen tv rumah anda bagaimana? :p

Dan semalam, bila berita masuk segmen sukan- lari pecut, ada dua orang catat masa yang sama. Pemenang ditentukan bergantung kepada kelebihan imej daripada kamera. Masa tue sy terfikirr... sepatutnya sanggul tue dipakai di depan kepala!! At least berguna jugakkk...
~sambil ahkak eksyen bonggol pada dahi... kkekeke kelebihan imej daripada kamera! haiii.. pakat gelak mendidih la kami smlm ehehhehe.

Benda tak da satu manfaat pon.. tapi pi susah2 usung sebeban atas kepala sana sini. Kalau usung dapat pahala takper.. nie kena laknat plak lagi. Usung kat dahi & bawa berlari pon untung2 dapat nombor satu... ngggeee.

Dan sy plak, elok2 sejak bekam ituhari kepala dah elok, tak pening2. Gamaknya mau usung benda tue.. mau migrain terus :p. Kalau tak pon langsung tak sampai office.. kes sanggul tak muat masuk helmet.. kikikikik.

Ewaaahhhh.. type ikut sedap jer, ituhari sib baik tanya dulu sebelum beli. Dibuatnya beli dulu baru tanya.. & kemudian baru tahu hukum. Cam mana plak tue :p
~ kalau terbeli.. wajib ahkak tak buang. buat ajer lapik masa menumbuk sambal belacan... kedap bunyi & hentakan tuhh!

Nggeee....
~ haiii..sebut pasal sambal belacan, aduuuhh teringat tempoyak kat rumah :p

3 comments:

Sellynna said...

tul tu kak.. saya pon heran gak.. nape skang ni ramai tul pakai tudung bebonggol2.. tak pasan lak skang tgh pesen.. dlm pala otak ni asik pk, nape la dorg ni suka ikat rambut tinggi2 sgt.. rupanya pesen tudung syria ekk..

azima said...

che sellynna..
katanya sanggul tinggi kan cantik.. nampak tinggi, leher jinjang... tapi azabb nak ngusung yer dak.. itulah fomfuan.. biar seksa takpe, cantik katanya.. kekekkee

~ bukan fomfuan kat m'sia.. nie cerita kat negara lain :p

azima said...

errrmm..
oder kueytiaw kungfu satuuu.. :)