Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cari..

Loading...

~Sticky:

~Gunakan Cari.. di atas untuk memudahkan carian..

~ Akaun masih aktif, sy masih jual nota.... cuma lama x login blog... lupa password! LOL

~ Jika x dapat view pic tutorial.. sila ke fb sy Azura Jaafar Tailor Lycra



Tuesday, April 20, 2010

kami geng.. :))

Assalamualaikum..

Semalam sy pesan dah kat dia.. dok rumah jangan buat apa2, sy suruh tidoq saja.. meruet pon jangan.. :p
~ kalau cari maksud perkataan meruet dlm kamus dwibahasa BI-BM.. cari sampai malam, tidoq & esok sambung cari lagi pon tak jumpa jah! Meruet tue ntah la spelling dia lagu mana tak tau.. tapi ia dalam bahasa Jerman & orang2 utara sahaja yg pakai... nnggeee habislah peminat2 semua pening!

hiks peminat.. dream on lah katanyer!

Okehh katanya.. tapi okeh pada sms sajalah. Bila dia sampai ajer, sy ternampak samthing dlm raga motor yg ntah berapa CCnya itteww.

.. nie apa benda nie? .. sy buat beg cerut katanya....

wahwahwahh.. cayalah, kami geng.. :))

sy pulun buat DIY, dia pon pulun buat DIY jugak... barulah sedondon serba serbi!

Masa merempit atas motor yg ntah berapa CCnya itteww, sy dok sambung gelak lagi.. kalau kakak sy panggil 'gelak sampai mendidih' ..
~ yang tue, ahkak nak bagi maksud. Kena tunggu lawak baru boleh tau apa itu 'gelak sampai mendidih'...

.. sambil sy bagi pemarkahan.

-kekemasan : 5

-daya usaha : 10 - dalam pada sakit kaki bleh tekan mesin jahit lagik :p

-idea : 10 - oleh sebab menggunakan kaki seluar panjang dia yg tak pakai, so dah masuk bab kitar semula. Fabrik kaler coklat gelap tapi dilatari dengan penggunaan benang warna merah darah memukau berupaya menyuntik sentimen 'kalau hilang, aku tau sapa yang curikk.. aku tunggu nko kat simpang!'
~ masalahnya ada ker yg nak curikk? .... larikkk!

... dia memang lah semua benda nak buat sendiri. Dia cerita.. dulu masa sekolah, kan hot pesyen kaki seluaq kecik. So, dia pon pekecik seluaq sekolah dia & jahit sendiri tuee.. tapi kaler benang memang bertentangan giler, jadi bila pakai... kan seluaq tue ketat, jadi m-e-r-e-k-a-h maka terserlahlah benang-benangan iteeww...
~ bakat merekahkan seluar tue... terbawak sampai fasa dia chenta kan ahkak. Dia merekahkan seluar ahkak dengan makan lewat malam.. tapi lepas dia 'halalkan' ahkak, ahkak merekahkan seluar dia pulak dengan bawal masak sos, keli masak sambal, mayung masak cuka, cencaru sumbat, kari keli, pari asam pedas..... nngggeee biar sama2 merekah, rasainnn.

Sampai rumah.. lucut semua baju, pakai ler baju lain... bergegas terus masak. Sambil masak, sambil dok gelak lagi nie.. ingat kat beg cerut. Sekali pusing nak ambil beras, huaaaaa.. mana pi lemari beras akuuuu???

... rupa2nya dia dah rombak lemari tue & gantungkan ke atas. Tuuueeee dia, dalam kita dok pesan tue kata jangan dok buat apa2. Pagi nie, nak pi keja... tengok dah jalan cengeh2.. sakit balik katanya. Tue lah ketegag sangat. Biaq la dia pi keja.. at least dia boleh buat keja sambil duduk saja. Kalau suruh MC lagi.. tapi nanti dia dok rumah, lagi macam2 dia buat... geram manja tau kat dia.

Pic beg cerut itu.. esokk :p

0 comments: