Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cari..

Loading...

~Sticky:

~Gunakan Cari.. di atas untuk memudahkan carian..

~ Akaun masih aktif, sy masih jual nota.... cuma lama x login blog... lupa password! LOL

~ Jika x dapat view pic tutorial.. sila ke fb sy Azura Jaafar Tailor Lycra



Saturday, February 27, 2010

Tabiat...

Assalamualaikum..
Baca tajuk bebetui, tabiat bukan buang tabiat tau.. ngeee

Ok, korang ada tak tabiat yg menyebabkan korang sakit & sakit hati disebabkan tabiat tue? Ada org suka goyang kaki bila tgh leka kerja, ada pulak yg ternganga, ada jugak yg sampai terjelir lidah bila leka menulis misalnya....
~ ahahhaha yg terjelir itu bukak ahkak.. yg pastinya!

Sy ada satu tabiat, suka ketap rahang bila sy leka buat keje. Dan sekarang rahang sy lenguh & sakit.. nak makan pon pelan2, tapi confirm habis la jugak nasi kerabu utk sarapan tadik.. hehehehe. Bila sy leka buat keje, dlm tak sedar sy ketap rahang.. & nanti pening kepala.

Apa yg sy buat sampai leka sangat tue? Sy tengah siapkan tempahan buat sarung kusyen... disebabkan last week banyak sangat agenda cuti-cuti Malaysia, lambat la sikit buat keje, so smlm satu hari pulun lah sy nie. Dari pagi sampai petang.. petangnya dah rasa dah, lenguh & sakit rahang & pening kepala. Merengek2 lah sy nie pada 'kekasih cerah' sy... ngeeeee. Mlmnya.. panadol 2 bijik, terus fengsannn...
~laling, tq layan sy smlm.. 143!

Cam mana nak elak dr ketap rahang? Sy dah cuba buat keje sambil nganga mulut.. tapi taklah sampai terjelir hahaha, sambil ala2 buat senaman muka misalnya sebut a e i o u kerr. Tapi kejap jer lah ingat, dah leka ketap balik. Tapi nie bukan selalu lah.. dah lama dah tak jadi cam nie. Itu pon kalau pulun & leka sangat.

Tapi tetiba sy terpikir satuu....

.. adakah disebabkan ahkak dah kurus & makanya tulang2 pipi semua naikk?? larikkkk...

Tapi ada satu hobi/benda yg sy tak boleh buat.. langsung2 tak leh buat, dah banyak-banyak kali sy cuba. Sy tahu mengait, tp sy tak boleh mengait.. kait jarum satu. Tiap kali buat mesti sy sakit rahang & pening kepala.... agak-agaknya nak kena tunggu jadi nenek, bila semua gigi dah jatuh kakakakka

... macam kait sarung kaki & topi utk cucu misalnya.. alangkah bertuahnya cucu, alangkah baiknya nenek, nenek sapa la tue...

~ lama nya nak kena tunggu baru leh mengait tue.. tp cam mana la rupa x der gigi ekk?? masih maintain ayu kah ahkak?? larikkk....

0 comments: