Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cari..

Loading...

~Sticky:

~Gunakan Cari.. di atas untuk memudahkan carian..

~ Akaun masih aktif, sy masih jual nota.... cuma lama x login blog... lupa password! LOL

~ Jika x dapat view pic tutorial.. sila ke fb sy Azura Jaafar Tailor Lycra



Thursday, February 4, 2010

... giveaway?

Assalamualaikum...
Apa kabar hari nie? Sihat ker semua? Sy sihat alhamdulillah... takat sakit2 badan, sakit2 pinggang tue biasalah.... dah tua ngeeeee
~ mengaku jugak akhirnya!

Apa status skrg? Otak sy skrg tengah memikirkan tentang twisted neck maxi
~ merasalah google twisted neck ngeee..

... tapi fizikal masih lagi bergumpal dengan kain-kain langsir sy.. sesungguhnya rasa cam nak pulun bila ke kedai kain, aduhaiiii tamak sungguh..
~jangan tiru perangai nie.

Padahal di rumah sy.. yg boleh digayakan hanya satu sliding door, satu tingkap di dapur... ngeee yg lelain semua dlm bilik & tak nampak. Apa masaalah? buat ajerlah langsir dlm bilik tue.. nampak sangat niat tue nak menunjuk kan?
~frust tau... ahkak berangan la kan... jadikan sebagai showroom utk langsir, tapi nan ado! Padan hidung!

Ituhari, sy mabuk join giveaway orang, pastu rasa cam gatal la nak buat giveaway jugak kan.... tapi selalunya giveaway nie sbb sambut ulangtahun ker, birthday ker ulang tahun blog ker. Ngeeee abis la pikir nak bagi alasan aper nak buat giveaway, dah la bulan february nie tak der apa2 ulangtahun. Cam terdesak sangat plak rasa kalau nanti highlight ulangtahun jiran sebelah plak kang... tak berkait langsung.

Lagilah memikir apa yg nak sy giveaway kan. Kalau bg nota2 jahit... alaaaaa biasa sangat, berduyun dah yg ada nota jahit...
~ kehkehkeh ahkak feeling2 berduyun org beli nota & kenal ahkak di internet. Padahal... 'azima? sape tue... ader aku kisah?!' katanya...

Buat list la..
- tudung DIY ~ printed please...
- blouse ~ custom made ya, sy kan suka menyusahkan diri :p
- tote beg ~ with ribbon embroidery ya...
- apron ~ sy sendiri tak jahit apron utk diri sendiri :p
- table runner ~ meja kat rumah sendiri pon bogel ahaha..

Nantilah, cerita sekarang tak guna. Nanti bila kena tika & masa... ada lah tue :p

2 comments:

Sellynna said...

wah.. tak sabo nak tunggu giveaway nih.. xpenah join pon.. hehe..

azima said...

Sellynna..
ooohh ada yg menunggu, nie yg buat sy nak kena buat cecepat nie.
nanti sy buat.. janji join k.. :p