Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cari..

Loading...

~Sticky:

~Gunakan Cari.. di atas untuk memudahkan carian..

~ Akaun masih aktif, sy masih jual nota.... cuma lama x login blog... lupa password! LOL

~ Jika x dapat view pic tutorial.. sila ke fb sy Azura Jaafar Tailor Lycra



Friday, November 18, 2011

long dress hoodie cardigan

Assalamualaikum...

Semalam sy ambil half day, pi ambik duit RM 100.00 kat sekolah Idris. Dalam pada saya termenung sementara tunggu majlis penyerahan duit tue, tetiba Idris tepuk sy dari belakang. Dia keluar rehat & dia perasan sy... dia perasan baju sy sebenarnya. Depa kan juri tetap kalau sy nak mintak komen baju-baju yang sy jahit :p


~ duit RM 100 tue nak beli PSP kata dia... amboiii.

... temankan dia rehat, membuatkan sy rasa terharu.

Dan hari nie last day sekolah... tahun depan dia dah darjah 2. Ituhari dia balik sekolah & kata ada surprise...

.. dia tunjuk pic gambar kelas dia. Bila tengok pic tue teringat masa sy sekolah dulu, cepat sungguh masa berlalu. Dan sy sungguh tak sangka, sy akan berada di sini hari ini, dengan apa yg sy ada... sy berkahwin, ada anak & dengan ada apa yang sy ada sekarang. Alhamdulillah...sehingga sy rasa tak ada apa lagi yang sy perlukan ya Allah, sy amat-amat bersyukur.


_________

custom made order:




~ serupa...


~ tapi tak sama...



Kalau kain 2 tone nie ada lagi kat kedai... nie akan jadi tambahan produk baju sy, kalau tak ada terpaksa sy cari kain denim lycra








~ long dress hoodie cardigan.. 2 tone, ada butang di depan.. bawah terbuka, pakai skirt labuh atau seluar panjang, bila berjalan ternampak yg dalam kaler hijau striking tue, stylo kan :)

2 comments:

wantie said...

Tu la kan.. sekarng ni turn anak anak pulak yang bersekolah. Akak pun baru rasa mcm mana jadi seorang ibu yang ada anak sekolah.

Sibuk dengan kerja.kerja rumah. kekadang sampai tak sempat nak tengok kerja sekolah anak.

azima said...

che watie...

dah ada anak sek baru terimbau kembali zaman masa sekolah dulu... baru alert ttg cuti & musim2 exam :)

kerja rumah.. memang takkan habis, bila dah pandai buat sepah.. suka conteng2 & potong2 kertas... kejap ajer kena sapu sampah balik... tapi yg eloknya, menyapu tue boleh burn kalori si emak :p