Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cari..

Loading...

~Sticky:

~Gunakan Cari.. di atas untuk memudahkan carian..

~ Akaun masih aktif, sy masih jual nota.... cuma lama x login blog... lupa password! LOL

~ Jika x dapat view pic tutorial.. sila ke fb sy Azura Jaafar Tailor Lycra



Saturday, July 24, 2010

.. bila otak tak ada lampu merah!

Assalamualaikum....

Pekabo semua, sihat ker? Dah sabtu balik ekk.. hari minggu memang sy tunggu2 pasal dalam kepala nie idea dok tengah masuk. Kekadang tue bila nak letak kepala.. idea dok masuk, abis cam no? Lip po lip poq la sesorang.. rancang2 apa mau buat sbb mata takmau pejam. Sudahnya bangkit & buat keja menjahit sy atau paling koman ketip kuku anak & sambung fikir :p

Nie lah susahnya... bila otak tak ada lampu merah!

Smlm sy pi kamdar & skrg nie ada sale. Ituhari anak buah sy pesan suh buat kaftan, nak pakai tidoq katanya.. tapi sy suh buat kaftan yg stylo lah sikit, jangan buat hat cam biasa tue. Kaftan sylo cam mana tue? Yang tue kena tunggu... dlm kepala dah ada idea, tatau cam mana terbitnya nanti.

Printed hitam putih yg sy aim ituhari dah habis. Tinggal hat display kat patung..
~ hihihihi ambik kau, sampai bogel patung itu ahkkak kerjakan!

...sy mintak nak beli jugak yg itu, tak kira. Tapi bila dekat, nipis pulak kainnya.
* takpa kot kakak noo hang nak buat tidoq ja kan... ekceli nak pakai tidoq memang kena nipis2. Tips dari acik tue tau & utk tips tue, sila bayar di kaunter depan :p

Masa membeli tue, mata sy terscan satu printed jersey yg cantik pulak smlm... sy tak beli, pasal ituhari sy dapat voucher & terlupa pulak bawa. Hari nie last day rasa2... so maksudnya apa?
~ petang nanti kena pi terkam lah jersey tue!

Nie lah penyakit gila sy empat lima tahun nie.. tapi okkeh kot gila ngan kain cam gini, dapipada gila benda2 lain hakhakhak. Sy dok pesan kat orang rumah sy.. sesekali kalau nampak gila sy lain macam, tegur2 lah sama. Tapi dia kata.. duit yu, ai ok jerr. Tapi aci kerat jari, kalau ditegur pulak sy akan ada ayat beckup utk diri sendiri :p

Abis cam mana tak menjadi2 gila sy nie... ngggeeee.

Tapi oklah jugak, sy boleh pilih kain.. yang mana yang harga 'selaras', sy akan buat patern yg tak pakai kain banyak.
~ ahkak kelakar betul tentang perkataan 'selaras' itu, kalau dikutkan kepala yg gila.. nak mencarut pon ader.

Sesekali rasa gatal tangan & type.. perhatian, harga nota di selaraskan kepada sekian2..
~ memang tak boleh blah!

0 comments: