Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cari..

Loading...

~Sticky:

~Gunakan Cari.. di atas untuk memudahkan carian..

~ Akaun masih aktif, sy masih jual nota.... cuma lama x login blog... lupa password! LOL

~ Jika x dapat view pic tutorial.. sila ke fb sy Azura Jaafar Tailor Lycra



Monday, December 21, 2009

Kembali..

Assalamualaikum..
Korang apa khabar? Smlm sy sempat pergi kenduri kat kampung sebelum bertolak balik, singgah kat Batu Caves hantar anak buah sy balik kolej & sambung balik Klang. Sampai sebelum Maghrib, menonog pi rumah MIL dulu hantar berkat & buah dari kampung.. keluar pergi makan & baru balik rumah. Lega sampai rumah... tapi sedikit rasa 'lain'

Dari muda sampai lah ke tua, perangai tue tak boleh ubah2... homesick! Dulu kalau nampak ajer pintu pagar UUM, hati nie dah rasa len macam.. rasa cam tak seronok, cam sunyi, cam kosong kekadang. Kat rumah ramai org.. tetiba balik kolej dah rasa sunyi.

Dah tua2 nie pulak.. kumpul reramai, sembang, makan, gelak... tetiba buka pintu rumah, tak ada orang. Pandang balik barang2 yg buat hantaran ituhari, betapa sy 'bergelut' ngan reben2, ngan kotak2 nak siapkan semua... ntah lah, tak reti nak ceritalah perasaan orang hati seni nie... ~ngeee seni ker? thehehehe, semua nak touching2 kan?!

~sesudah la tue nak layan emosi bagai... jangan lembek sangat!!

Ok, semangat! semangat! semangat!

Entry ini... sekadar untuk memberitahu kedai sy dah beroperasi kembali. Sy masih bernafas, masih sihat utk meneruskan perjuangan ~ alhamdulillah... walaupun ada sedikit urat2 yg tegang sana sini, thehehhee.. itu 'kekasih cerah' sy boleh 'betulkan' balik nanti rasa2. Semangat utk bulan Januari nanti kena bagi tebal sikit. Januari nanti bakal ada banyak keje lagi menanti...

0 comments: