Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cari..

Loading...

~Sticky:

~Gunakan Cari.. di atas untuk memudahkan carian..

~ Akaun masih aktif, sy masih jual nota.... cuma lama x login blog... lupa password! LOL

~ Jika x dapat view pic tutorial.. sila ke fb sy Azura Jaafar Tailor Lycra



Thursday, January 7, 2010

Apa kabar..

Assalamualaikumm..
Apa kabar orang sekeliling kita hari nie?
~selalu2 dok fikir kabar diri sendiri ajer kan.. ntah2 apa kabar orang2 keliling.. kan?

Ada orang tue diuji dengan kesihatan.. umur dah meningkat, harap ajer ada sedara mara dok dekat2.. tapi dalam pada ramai tue, ramai yang buat2 tak ingat. Kalau dia tue kuat takpelah jugak.. nie dah tak berdaya, takkan tak tau roda itu bulat?

~ ececceccee sekali termatch la plak rima tue..

Ada orang tue diuji dengan kesetiaan, jangan sangka dah tua2 tak tau erti cinta. Dah ada cucu.. dah kecut, dah tua merga. Ahhh.. aku peduli apa! cinta itu buta, aku pon ingin bahagia... kata dia. Dia kata dia ingin bahagia.. macam lah selama nie dia menderita?

Ada orang diuji dengan pengorbanan.. sampai tak tertanggung dek badan. Tiap kali dia ajer memberi, sekali sekala.. tolonglah kurangkan sikit beban. Kalau mata tue boleh tutup.. hati tue tak ker rasa kesian?

Ada orang tue diuji untuk jadi dewasa. Memang cam tuelah kalau nak jadi manusia!Harus pikul tanggung jawab untuk agama nusa dan bangsa. Mandi pagi & bersengkang mata di pagi hari tue... nanti2 akan terbiasa... benda kecik ajer, semua orang dewasa dah merasa. Tapi mata tue sembab giler kehkehkehh... rasainnn!


Idris, hari pertama ke sekolah..


Idris masa umur 1thn + ... tapi, nak buat cam ner.. mmg dah dari kecik sepet, sepet jawa.

0 comments: