Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cari..

Loading...

~Sticky:

~Gunakan Cari.. di atas untuk memudahkan carian..

~ Akaun masih aktif, sy masih jual nota.... cuma lama x login blog... lupa password! LOL

~ Jika x dapat view pic tutorial.. sila ke fb sy Azura Jaafar Tailor Lycra



Wednesday, July 6, 2011

... giginya bolong bolongggg.

Assalamualaikum...

Apa cerita sekarang nie? BERSIH lagi? tak join kot.. balik kampung!

Gigit? aduhduh inilah peri pentingnya ibuk-ibuk, di rumah harus ada internet sorang satu walau tinggal dimana pun. Kalau jumpa apa benda pelik-pelik & tak tau apa guna, harus di google duluk. Kahkahkah... dah ada orang suruh cari benda ilmiah, pi cari benda lain.. tue kesan nak experimen yang bukan-bukan :p
~ overdose hentai gamaknyer!

... nasib tak baik kena penjara, dah berkurang getah dalam 5 tahun akan datang :p
~ apa pon tak bolehh..

Cerita sy, masih cerita sama.. terhegeh-hegeh menjahit mengejar due date. Susun perancangan macam mana pon, kekadang mai letih, tidoq jugakk. Kekadang dok tumpang semangat anak-anak & kengkawan untuk bagi pulun lebih sikit.

... kekadang kita perlu tumpang semangat orang lain utk kuatkan semangat diri sendiri...
~ jadi, jadilah orang yang pemberi semangat.. be +ve kalau bukan utk diri sendiri, utk orang lain.
Selain itu, ada pesanan jugak dari Ishak.. hasil olahannya sendiri, terimalah..... giginya bolong bolongggg.


3 comments:

Cik Puan Gaban@Apok Miki said...

Setuju dgn Azima psl semangat ni. 2-3 hari dh ni semangat nk menjait hilang abis tah ke mana. Syukurlah ada gak entri +ve dr Azima ni, blh lah start pulun mlm nnt. Thanxs!

azima said...

che gaban... kekadang menjahit tue rasa liat betul ekk... tue yg kena tumpang semangat sape2 tue :p

azima said...

che gaban... kekadang menjahit tue rasa liat betul ekk... tue yg kena tumpang semangat sape2 tue :p