Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cari..

Loading...

~Sticky:

~Gunakan Cari.. di atas untuk memudahkan carian..

~ Akaun masih aktif, sy masih jual nota.... cuma lama x login blog... lupa password! LOL

~ Jika x dapat view pic tutorial.. sila ke fb sy Azura Jaafar Tailor Lycra



Monday, November 12, 2012

... perca perci percu ~ ^.^ baju & seluar Ilyas

Assalamualaikum...

Masa mengemas ituhari....
~tak habis lagi cerita mengemas nie sebenarnya, ada banyak episod lagi, kehkehkeh... boleh bikin drama lah!

... jumlah kain jersey yang sy beli kat kamdar masa dok gila jait baju daripada jersey dulu. Kain nie sebenarnya sy nak bagi pada yang menang giveaway, tapi bila dah ada yg menang... depa tak bagi pulak ukuran, kiranya tak sudi lah kotttttt kannn :P

Jadinya nak balik kampung esok lusa nie, sy dok ingat kalau buat baju sleeveless untuk kakak2 sy pun baguih. Sy jer bodo pi pikiaq nak bagi kat orang... bagi kat sedara2 dulu, laaaagi afdal nuhhhhhh?

Kakak sy tiga, tapi hat sorang tue tak payah bagi pun takpa... dia single, tak dak tanggungan & kerja dok beli baju aje... bagi kat orang lain pulak.

Kain nie sebenarnya berkaki... sebelah kaki corak leopard, sebelah lagi polkadot. Jadinya... sebelah kaki sy ambil untuk jadi satu baju & sebelah kaki lagi untuk lagi satu baju.





Dan yang paling best, cerita perca perci... sy buat sinambungan jadi perca perci percu malam nie. Sy try buat sepasang pulak, baju & seluar Ilyas.

Sat lagi dalam pukul 3 pagi nak cebok Ilyas, sy ingat nak cuba pakaikan macam malam2 lepas... tapi kalau seluar ok kot, baju takut nanti dia terjaga & mengaruk pulak nanti. Jadi, kita KIV dulu pic dia pakai baju & seluar. Tapi rasa lehiaq macam luasss jaa...

1. .... tekap baju anak


2. .... gunting 2 keping



3. ... jahit



Zoomm...


~ malam esok kami jahit apa pulak? : p malam esok kami cuti, nak pack barang.... balik kampung.

0 comments: