Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cari..

Loading...

~Sticky:

~Gunakan Cari.. di atas untuk memudahkan carian..

~ Akaun masih aktif, sy masih jual nota.... cuma lama x login blog... lupa password! LOL

~ Jika x dapat view pic tutorial.. sila ke fb sy Azura Jaafar Tailor Lycra



Friday, November 9, 2012

... inilah uniform sy untuk 2013 nie

Assalamualaikum....

Petang tadi masa hujan lebat, Ilyas nyenyak tidur & abang2 dia yang lain ralit tengok tv. Dok pikir2 apa nak buat... nak join tidur, macam tak ada hati. Cecuba kemas bilik jahit sy, dan jumpa kain perca printed yanga agak besar. Boleh lepas kalau buat tudung, tapi sy tak berapa suka pakai tudung printed. Ntah... jadi semak rupa rasanya... rasa mendap pun ada :p

Jadinya cuba buat blouse sleeveless habuan pakai kat rumah. Sejak dah berhenti kerja dah nie kannn... jadinya inilah uniform sy untuk 2013 nie. Ada 2 helai lagi menanti, dah kaler dia lain... tangguh lah dulu, sy memang penyegan kalau nak kena tukar2 kaler benang :p

... sy rasa baju sleeveless macam nie sangat praktikal untuk sy.... kalau kebetulan nak keluar kejap gi memana, kot2 ada orang mai rumah ka kannn... just londeh, pakai inner & serelum balik baju nie.


0 comments: