Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cari..

Loading...

~Sticky:

~Gunakan Cari.. di atas untuk memudahkan carian..

~ Akaun masih aktif, sy masih jual nota.... cuma lama x login blog... lupa password! LOL

~ Jika x dapat view pic tutorial.. sila ke fb sy Azura Jaafar Tailor Lycra



Wednesday, January 18, 2012

eyelet skirt & bentan :p

Assalamualaikum...


~ jap2 iklan dulu :P

UNTUK DIJUAL : Ada satu extra baju nie saiz M, tapi tangan biasa... berminat boleh inbox


... dah timbul balik, hari nie sy pergi kerja lepas 2 hari cuti. Jumaat lepas, masa balik ambil anak kat sekolah, tup2 terjatuh pulak depan sekolah dorang.

Ingatkan sikit ajer, malamnya dalam 11.30 rasa berdenyut sakan.. macam tak lalu nak tunggu siang dah. Ke klinik tapi depa suruh ke GH sebab tak ada x-ray waktu malam.

Dalam pada sakit-sakit tue berbaloi gak rasa... sy dah tak boleh jalan sendiri, merasa lah kena dukung pada usia senja nie... hehehehe.

Bila tanya berat ker tidak, boleh laaa dukung katanya.. :p jawapan selalu tak menjawap soalan :p

Barulah sedar, selama ini dalam pada kita duduk bersenang lenang, tidoq nyenyak... rupanya ramai yang dalam kesusahan. Bebudak kecik yang mana demam panas, asma.. orang tua yang mana sakit dada, itu belum kes bebetul kecemasan dan kemalangan.. yang berdarah sana sini, aduhaiii...

Tapi dalam pada sy MC tue, sy menjahit jugak..... berbaloi gak la MC, sampai bentan kaki :p









~ eyelet skirt nie pun untuk dijual, produk terbaru nie... lama peram idea :p



0 comments: