Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cari..

Loading...

~Sticky:

~Gunakan Cari.. di atas untuk memudahkan carian..

~ Akaun masih aktif, sy masih jual nota.... cuma lama x login blog... lupa password! LOL

~ Jika x dapat view pic tutorial.. sila ke fb sy Azura Jaafar Tailor Lycra



Wednesday, August 1, 2012

... baju lagi, versi sendiri

Assalamualaikum...

Sy tidur pukul 3 petang tadi... terjaga pukul 5, tengok sapa sorang pun tak dak. Nak cari handfon call tanya mana pi semua orang pun kepala rasa berat gila....  tak ingat mana letak handfon.

Menggunting kain untuk telekung memang penat, habis rasa keras pinggang. Sy memang tak berapa gemar kalau gunting kain atas lantai... sakit badan habis. Tapi dek kerana meja potong sy kecik, terpaksa jugak atas lantai. Itu yang lepas gunting telekung tadi, ingat nak letak kepala kejap... rupanya lebuh 2 jam LOL.

Ituhari ada orang janji nak tolong potong telekung, alih-alih 2 hari lepas orang tue jatuh motor la pulak. Kaki tangan melecet la sikit... tak boleh lah nak pegang gunting. MC & bertempek kat rumah.. tak boleh buat apa,  bosan jer muka :p See..... baru 2 hari, kalau 2 minggu.

Nie entah-entah  depa nie (hsbn sy & Ishak) keluar awal gi tapau kuih & nanti terus ambil Idris kat taska gamaknya.

Dulu sy dok usya baju nie... teringin sangat nak cari lycra belang2 dan cuba buat...


... jumpa dah lycra belang2, tapi sentap sangat.. punya lah mahai rm 90 semeter.

Tak boleh jadi, kena guna alternatif lain...



... nie baju tuk diri sendiri. Depa nie banyak baju pakai jalan-jalan, sy pulak tak der lagi baju preggy kaler merah.. so kita jahit sehelai. Dek kerana orang emngandung nie selalu pans... leher cekak mcm tue rasa rimas la pulak, jadi tangan kita buat biasa ja, takbuat cekak2 dah.









2 comments:

Kak Lia said...

rasa nk nangesss tgk baju hang...awat cantik sangatttttttttttt

azima said...

Kak Lia said...
rasa nk nangesss tgk baju hang...awat cantik sangatttttttttttt


ya ka kak lia, biasa2 ja nie... cuma lehiaq ja lain sikit