Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cari..

Loading...

~Sticky:

~Gunakan Cari.. di atas untuk memudahkan carian..

~ Akaun masih aktif, sy masih jual nota.... cuma lama x login blog... lupa password! LOL

~ Jika x dapat view pic tutorial.. sila ke fb sy Azura Jaafar Tailor Lycra



Tuesday, July 24, 2012

.... ramadhan datang lagi...

Assalamualaikum...

Dah bulan ramadhan balik kan? Macam ramadhan2 yang lalu.. ramadhan sentiasa dirindu dan sayu...

... tapi ramadhan nie sy agak berdebar, nanti lepas habis posa nak raya & lepas raya bersiap sedia untuk meletup pulak :p sereyauu!

Permulaan ramadhan ituhari, sy ada bermimpi... ada orang datang rumah dan nak tumpang solat, sy tercari-cari telekung yang bersih dan elok, tapi tak ada... bangkit dari tidoq dok melengung sorang2.
Sy dok pikir, sy boleh jahit telekung tapi dok fikir kenapa kat rumah tak ada telekung yang bersih?

... mungkin itu petunjuk :)

Dok pikir macam2... teringat cerita, dah ingat2 lupa, kisah anak mimpikan ibunya yang pemurah, dah meninggal tapi di sana ibunya tak ada apa-apa bekalan, hanya sekeping lemak.
~ sy google balik cerita tue tapi tak jumpa plak...

Salam ramadhan utk semua, salah silap maaf zahir batin. Kekadang dalam kesibukan itu kita cenderung untuk jadi terlepas pandang. Semoga ramadhan kali nie memberi turning point dalam hidup masing2.. aminnn.




2 comments:

hijabsufi said...

simbolik betul mimpi tu...

azima said...

.. mcm tue lah kira2nya..