Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cari..

Loading...

~Sticky:

~Gunakan Cari.. di atas untuk memudahkan carian..

~ Akaun masih aktif, sy masih jual nota.... cuma lama x login blog... lupa password! LOL

~ Jika x dapat view pic tutorial.. sila ke fb sy Azura Jaafar Tailor Lycra



Saturday, May 26, 2012

untuk diri sy sendiri :

Assalamualaikum....

Antara baju untuk diri sy sendiri : maternity & nursing wear

~ sleeveless jubah denim lycra

~ untuk sleeveless.... sy suka bahu yang lebar, tak nak yang macam singlet sangat... pasal nanti kalau pakai dengan cardigan & terleka boleh terselak nampak apa-apa yang tak patut.

~ pakai dengan cardigan


~ blouse

~ pakai dengan skirt duyung... skirt mcm nie wajib ada, senang nak 'simpan perut' & skirt lebih senang utk ke bilik air :p

~ ini baju tempahan orang, nursing blouse... tapi bila diperlukan nanti sy akan buat utk diri sendiri juga...

~ ruang yang boleh buka untuk keluarkan 'senjata' LOL

~ boleh buat blouse atau jubah juga...


4 comments:

Angah said...

pandai menjahit ye,kami dulo2 pun blajaq menjahit di giatmara,pusat latihan perda,..tapikan tapikan abihja blajar takdak tokguru hahaha habihla ilmu,terus mnjahit pun tak menjadi....hehe...pandai la menjahit nooo...kemas terletak elok ja...

azima said...

angah...

tak sellau buat... lama2 memang lupa. kami dulu, kalau cuti sem gi belajaq menjahit kat kemas.... pun lupa bila lama dah x menjahit. ambik kelas maenjahit lain utk bagi peringat balik.... tq tq. hat nie ja yang kami tau buat... lain2 tak pandai :p :p

zEL said...

salam akak. sleeveless jubah denim lycra tuh mmg utk maternity je ke?? hoho.. cam comel lak tgk pkai ngan cardigan.

azima said...

zel, ya yang tue sy buat utk maternity.. kalau x mengandung, leher buat biasa, x payah kedut2..