Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cari..

Loading...

~Sticky:

~Gunakan Cari.. di atas untuk memudahkan carian..

~ Akaun masih aktif, sy masih jual nota.... cuma lama x login blog... lupa password! LOL

~ Jika x dapat view pic tutorial.. sila ke fb sy Azura Jaafar Tailor Lycra



Thursday, May 24, 2012

janggal ker tidak baju nie?

Assalamualaikum...

Benda yang selalu buat tailor risau : 

Kalau time nak raya, ambil tempahan baju tapi tak dan siap, silap potong baju ...



Baju nie firt time sy buat silap... kalau kain sendiri takpa lagi, boleh ganti kalau ada kain balance... nie kain org punya & masa nak jahit tepi tangan kat cuff, sekali sy terlajak jait ke tangan... berlubang lah tangannnn. Nasib baik ada balance kain utk buat ganti tangan... tapi janggal ker tidak baju nie?

5 comments:

Angah said...

isyh tak la,ok ja,ala korang tany akatala pesen baru hehe..tkla ok ja,tknampak apa2 yg pelik pon....serius ok,nampak ayu gitew~

Anonymous said...

camne nak jahit baju tgn mcm gtu ek cantekk!!!..ade jual diy x?

azima said...

angah... tq tq.. nasib baik kain dia plain... blh gak matching

che anon... yg nie limited edition :p

Anonymous said...

xde ape yang janggal..cantik je...

lynanigina

azima said...

che anon... tq tq