Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Cari..

Loading...

~Sticky:

~Gunakan Cari.. di atas untuk memudahkan carian..

~ Akaun masih aktif, sy masih jual nota.... cuma lama x login blog... lupa password! LOL

~ Jika x dapat view pic tutorial.. sila ke fb sy Azura Jaafar Tailor Lycra



Monday, August 17, 2009

sekolah bertingkat-tingkat, tapi...

Sy MC hari nie... sakit tekak n flu. Tinggal belen2 batuk sikit2 jer lagi... alhamdulillah seriau gak sy kena sakit yg bukan2 tue... jangan sebut, jangan sebut :P Elak sungguh2 jangan sebut penyakit yg SATU tuh...

Tapi yg sy heran + pelik = TAK FAHAM, bila sy ke klinik tadi... sy yg sakit nie punya lah ber cover mask bagai... tapi still ada yg masih datang 'bogel' (baca: tak pakai mask) Kebal siotttt kan?! Statistik 62 (takat hari nie) tak bawa apa2 makna.. tak der rasa bimbang langsung.

Yang sakit sorang, satu family di hangkut semua anak2 kecik. Yang mana ada anak2 kecik tue... mintak lah hsbn register n yg lain2 tunggu lah dlm kereta. Bila nama dah dipanggil, baru lah bawa masuk anak yg sakit tue... budak mmg lah mengamuk sakan kalo dipakai mask, cam Ishak... tengah tido pon dia perasan n nak rentap buang. Tapi cari jln elak anak terdedah lama dlm klinik yg penuh ngan org sakit tue. Hurrmmm sekolah bertingkat-tingkat, tapi...

2 comments:

~chekuna~ said...

sbnrnya ramai lagi wat donna...
masa sy kuar kejap beli brg...bulih bilang berapa org je pakai mask.. siap bawak baby under 6 months berjalan slumber je...
tatot tatot..baby kan berisiko..antibody pun tak kuat lg..

azima said...

chekuna..
itulah... depa fikir depa hebat, depalah jebat.. sekali kena dah lembek, bleh lipat2 buat lepat... ngggee..